SPLOŠNI CILJI Študent : • spozna pomen in vlogo standardov v poslovanju organizacije, • spozna standarde kakovosti in je sposoben voditi celoten proces zagotavljanja kakovosti, • se usposobi za uvajanje in presojanje kakovosti v organizacijah ter pripravljanje dokumentov kakovosti, • se usposobi za razvrščanje in identifikacijo proizvodov po različnih klasifikacijskih merilih, • spozna ravnanje z embalažo in embalažnimi materiali. 

PREDMETNO SPECIFIČNE KOMPETENCE Študent se usposobi za: • obvladovanje dokumentacije kakovosti, • vodenje timov kakovosti, • osveščanje sodelavcev o pomenu kakovosti za organizacijo, • ustvarjanje ustrezne organizacijske klime za uvajanje sistema celovitega obvladovanja kakovosti in modelov odličnosti, • zagotavljanje pogojev za spremljanje standardov kakovosti, • organiziranje in vodenje notranjih presoj organizacij in sodelovanje z zunanjimi presojevalci, • spremljanje najboljših praks, procesov, tehnologije, postopkov in sistemov, • zagotavljanje in skrb za kakovost pri izvajanju delovnih procesov, • planiranje in kontrolo uresničevanja ciljev kakovosti, • sodelovanje pri pripravi in uvajanju programa popolnega upravljanja kakovosti in sistema poslovne odličnosti.