SPLOŠNI CILJI Študent : • spozna pomen in vlogo standardov v poslovanju organizacije, • spozna standarde kakovosti in je sposoben voditi celoten proces zagotavljanja kakovosti, • se usposobi za uvajanje in presojanje kakovosti v organizacijah ter pripravljanje dokumentov kakovosti, • se usposobi za razvrščanje in identifikacijo proizvodov po različnih klasifikacijskih merilih, • spozna ravnanje z embalažo in embalažnimi materiali.
PREDMETNO SPECIFIČNE KOMPETENCE
Študent se usposobi za:
• obvladovanje dokumentacije kakovosti,
• vodenje timov kakovosti,
• osveščanje sodelavcev o pomenu kakovosti za organizacijo,
• ustvarjanje ustrezne organizacijske klime za uvajanje sistema celovitega
obvladovanja kakovosti in modelov odličnosti,
• zagotavljanje pogojev za spremljanje standardov kakovosti,
• organiziranje in vodenje notranjih presoj organizacij in sodelovanje z zunanjimi presojevalci,
• spremljanje najboljših praks, procesov, tehnologije, postopkov in sistemov,
• zagotavljanje in skrb za kakovost pri izvajanju delovnih procesov,
• planiranje in kontrolo uresničevanja ciljev kakovosti,
• sodelovanje pri pripravi in uvajanju programa popolnega upravljanja kakovosti in sistema poslovne odličnosti.
- Učitelj: Maja Zalokar