Predmet e-poslovanje seznani študente z osnovami informacijskih sistemov in tehnologij e-poslovanja in jih  usposablja za delo z rešitvami na tem področju.

Študenti se seznanijo z vrstami e-poslovanja v gospodarstvu (B2B, B2C, B2G), javni upravi (G2B, G2C, G2G) in izobraževanju.

 
Danes ni več vprašanje ali bodo podjetja uvedla e-poslovanje, ampak kako bodo to vpeljala. Infrastruktura e-poslovanja je nujno potrebna, če se želi podjetje obdržati na trgu, kaj šele, če želi uveljavljati konkurenčno prednost.

Elektronsko poslovanje je del "normalnega" poslovanja in bo tudi v prihodnje ostal del poslovne platforme. Spremembe v poslovanju zahtevajo, da se podjetja odpirajo navzven, v prvi vrsti proti strankam ter hkrati proti partnerjem, s katerimi sodelujejo v poslovnem procesu. Prav tako mora podjetje intenzivno komunicirati z zaposlenimi, zaposlenim pa mora biti omogočena platforma za čim bolj učinkovito sodelovanje pri poslovnih procesih in pri pridobivanju ter ohranjanju znanj.

Prav tako se uveljavljajo rešitve e-poslovanja na področju javne uprave. Izvajanje poslovnih procesov v javni upravi temelji na uporabi sodobne IK tehnologije in je usmerjena k končnim uporabnikom, državljanom, poslovnim subjektom in zaposlenim v javni upravi.

Tudi na področju izobraževanja se izvajajo oblike e-poslovanja, ki vključujejo elektronsko podporo učenju in poučevanju.